BLOG BEMUTATÁSA

Szeretettel köszöntöm látogatóimat!Karácsonnyal kapcsolatos témával foglalkozik oldalam.Saját szerkesztésű képeslapok,melyek elküldhetőek,az oldalsávon található képre kattintva képeslapküldő oldalamról.Ezenkívül,mesék,ünnepi receptek,karácsony eredete,a szenteste története.
A bejegyzések menüpont alatt találhatóak,kellemes időtöltést kívánok.Az oldal szerkesztője Anikó


CHAT -BOX Rövid üzeneteknek


2012. december 3., hétfő

Karácsonyi képeslapok

Karácsonyi képeslapok 600x500pixel
az oldalsávban található linkről képeslapként elküldhető,karácsonyi zenével is akár.


4 megjegyzés:

  1. Én az ünnepek alkalmával a távoli ismerősöknek az utóbbi időben elektronikusan szoktam képeslapokat küldeni, főleg azoknak, akikkel sajnos biztos nem futok össze az ünnepek ideje alatt, mert külföldön élnek. Mostanában annyira elterjedtek a különböző üzenetküldő alkalmazások hogy ott szoktam keresni valami kreatívat. :) Innen pedig gyönyörű idézeteket tudok választani.
    Láttátok már például ezt?
    https://apps.facebook.com/bb_leheletnyi_karacs/

    VálaszTörlés
  2. Hali! Nagyon tetszenek a képeslapok, biztos ezek közül fogok válogatni az ismerősöknek! :) Amúgy Titeket is kifáraszt a karácsonyi ajándékok utáni hajsza? Én ezzel a pénzügyi szókirakós játékkal pihizek. A végén még jártas leszek a témában is. :D
    https://www.facebook.com/Ismerkedj/app_387180568032405

    VálaszTörlés
  3. Én így karácsonykor szeretek az ismerőseimnek küldeni online „ajándékokat” is, úgymint képeslapokat különböző idézetekkel. Most találtam egy nagyon kedves ki alkalmazást, amivel egyedi üdvözletet lehet alkotni. Nagyon ötletesnek találom.
    https://apps.facebook.com/bb_leheletnyi_karacs/

    VálaszTörlés
  4. én meglátogatta az első alkalom, hogy ezt a blogot, és én nagyon szeretem, és azt találta, hogy nagyon hasznos, én fogom megosztani a barátaimmal, és remélem, hogy tetszeni fog. apprecited és tartsa fel
    Christmas Gold Ring

    VálaszTörlés